2014年1月6日星期一

维权网: 广东刘士辉律师被非法拘禁于大东派出所

维权网
Chinese Human Rights Defenders 
LSAT prep from HLS-educated instructors

LSATMax includes video lessons, unlimited personal attention & support, and over 6,000 real questions from previous LSAT's. Enroll for just $299.
From our sponsors
广东刘士辉律师被非法拘禁于大东派出所
Jan 6th 2014, 05:00, by wqw0

(维权网信息员钟鸣报道)今天(元月5日),广东人权律师刘士辉前往广州东华东路367号大东派出所,要求了解昨天被警方带走的维权人士张圣雨、肖青山等3人的关押地点,结果被警察扣押。

据刘士辉今天下午推特发出的消息称:我前去广州东华东路367号大东派出所,要求了解张圣雨,肖青山等3人的关押地点,利于律师会见,022053号警察对我实施非法拘禁,声称等国保来,关上门不让我走,并收了我身份证!现已被关在一个有水泥柱子的审讯室里,有两个警察看守,022957号警察对我进行审讯!请大家关注!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论