2014年7月8日星期二

维权网: 快讯:浙江民主维权人士吕耿松今早被抄家

维权网
Chinese Human Rights Defenders 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
快讯:浙江民主维权人士吕耿松今早被抄家
Jul 8th 2014, 01:31, by wqw0

(维权网信息员刘云报道)今天(2014年7月7日星期一)上午8点多,浙江杭州著名民主维权人士吕耿松家又遭当局查抄。此前,吕耿松家遭查抄数次,抄走电脑已共计8台。因为吕耿松仗义执言,频频为访民发声,遭到当局忌恨。

浙江民主党人士陈树庆发来微信说:"今天上午8点多,听说吕耿松家被众多不明身份人所围,我赶到老吕在杭州市西湖区九莲新村的家,见到十几个杭州市公安局及西湖区分局的国保正在抄家,国保让我"与你无关,别管闲事,回去别呆在这里",我不肯走,被押至翠苑派出所一房间关押,直到拱墅国保赶到把我押回家派人门外看管不许出门。另我在翠苑派出所时接到老吕女儿吕飘旗(18069826180)电话,说国保要到小吕打工的公司来"问话"。请关注吕耿松父女。"

本网对吕耿松先生的情况高度关注,将跟踪报道。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论